At Vase Value

Gisteren zagen jullie de ‘Blue nails with a nailart’.
Vandaag een review en swatch van de basis lak van die nailart.

image

De laatste tijd pak ik steeds weer een blauwe nagellak.
Geen idee hoe het komt, maar ik ben gewoon een groot fan van de kleur blauw.

#1299 At Vase Value:
Ik kan wel stellen dat dit een baby blauwe kleur is. Toch is deze vrij fel op de nagels.

image

Het is een echte creamy lakje, waardoor de structuur wat dik is en iet wat lastiger aanbrengt.
Niet overdreven storend.

image

Met 2 dunne laagjes had ik een volledige dekking.
Ondanks de wat dikkere structuur droogt de lak vrij snel.

image

Ik vind het echt een hele mooie kleur en zal deze denk ik vaak gaan dragen.

image

China Glaze nagellak is o.a verkrijgbaar bij Enchantra en kost €5,95.

image

3 thoughts on “At Vase Value

  1. NailTalk (@MTerveer) 21 Mei, 2014 om 09:35 Reply

    Ge-wel-dige kleur! Ik hou zo van dit soort kleurtjes! En hij is lekker vrolijk 🙂

  2. Jewel-Nails.nl 21 Mei, 2014 om 10:18 Reply

    Lief kleurtje! 🙂

  3. […] naar rechts: Scandalous Shenanigans, I Sea The Point, Wait N’ Sea, Sunday Funday, Aquadelic, At Vase Value. Hiervan kan ik echt geen favoriet kiezen, ik vind ze allemaal even […]

Geef een reactie

