Blue nails with a nailart

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vandaag heb ik een nailart voor jullie met de stempel techniek.
image

Normaal gesproken als ik besluit om te stempelen, doe ik al mijn nagels.
Nu heb ik ervoor gekozen om maar 2 nagels te stempelen. Zogehete accent nagels.

Uiteraard leg ik stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Infinity stamping plate #70.
– Stempel en schraper.
– China Glaze #1299 #1307
image

Stap 1:
Als eerst heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met China Glaze #1299 .
Laat dit goed drogen en uitharden.
image

Stap 2:
Lak wat nagellak (#1307) op de image plate.
image

Stap 3:
Schraap het overtollige nagellak eraf.
image

Stap 4:
Rol je stempel kussen erover heen.
image

Rol het daarna op je nagels.
image

Stap 5:
Je nagelriemen schoonmaken, en alles aflakken met topcoat en klaar.
image

Ik heb ervoor gekozen om alleen mijn duim en ringvinger te doen.
image

Uiteraard kan je dit met elk gewenste kleur doen.

Wat vinden jullie?
Vinden jullie het leuker als ik al mijn nagels stempel of alleen een accent nagel?

image

3 thoughts on “Blue nails with a nailart

  1. Jewel-Nails.nl 19 Mei, 2014 om 09:54 Reply

    Ik vind dit echt een heel mooie nailart! De kleurencombinatie is ook erg mooi.

  2. NailTalk (@MTerveer) 21 Mei, 2014 om 09:08 Reply

    Echt prachtig geworden! Wauw!

Geef een reactie

