Deal With It

Vandaag heb ik weer een prachtige nagellak van Cult Nails.
Echt waar, toen ik bij Pippi was, en aan het kijken (kwijlen) was bij haar Cult Nails lakken wist ik gewoon niet welke ik wilde swatchen.
Ze zijn allemaal zó mooi.

image

Maar mijn oog viel eigenlijk gelijk op deze nagellak.
Ja groen is nou eenmaal mijn kleur (samen met blauw).

Deal With It:
Een prachtige gras groene kleur met ontzettend mooie shimmers erin.

image

Dekkend was het in 2 dunne laagjes, maar zoals je bij mijn pink goed kan zien had een 3de laagje nog mooier geweest.

image

Wat fijn is aan de Cult Nails lakken is dat ze ontzettend snel drogen.
Dit vind ik erg fijn, want vaak maak ik na het swatchen er een nailart op.
Zo kan ik dus lekker snel door werken.

image

Het enige nadeel, de prijs, ze kosten $12,-. Dit vind ik vrij prijzig, maar er zijn mensen die er wel het budget voor hebben.

Ik ben ook erg blij dat ik Cult Nails lakken mag swatchen van Pippi.

Cult Nails nagellak kan je kopen via de site.

De swatches zijn zoals altijd zonder topcoat.

image

2 thoughts on “Deal With It

  1. misspinkynails 16 Mei, 2014 om 12:37 Reply

    Wat een ontzettend mooie kleur!

Geef een reactie

