‘Dat ene groene lakje’

Al bijna 2 jaar ben ik op zoek naar dat ene groene lakje.
Ik heb een leuk vestje in een hele mooie diepe kleur groen.
Bij dit vest zoek ik dus die ene kleur groene nagellak.
image

Iedere keer weer is de lak veel te donker, de andere keer weer te licht.
Of er zitten shimmers in.
Nee ik wil gewoon puur een creamy lakje in die ene kleur groen.

Tijdje terug was ik mijn zoektocht zat.
Ik besloot om PolishAlcoholic aan te spreken. (Ze is een indie polish maker)
Ik heb haar het verhaal uitgelegd en een foto gestuurd van mijn vest.

Die zelfde week kreeg ik een lakje thuis gestuurd.
In eerste instantie vond ik hem te donker.
image

Deze week heb ik dan eindelijk de tijd genomen om het lakje uitvoerig te swatchen.
image

Dit is zo gaaf! Deze kleur nagellak komt enorm in de buurt van de kleur van mijn vest.
image

Het is het nog niet helemaal, maar deze nagellak is tot nu toe bijna ‘dat ene groene lakje’.
image

Zoals je op de foto ziet is de kleur nog net iets te donker. (Ja ik ben een perfectionist).
image

De finish is wel precies wat ik wilde, zie je die glans! Topcoat is bijna overbodig.
image

Voor nu doe ik het met deze nagellak, maar mijn zoektocht gaat door naar ‘dat ene groene lakje’.

image

2 thoughts on “‘Dat ene groene lakje’

  1. tessbo 15 Mei, 2014 om 14:18 Reply

    Gefeliciteerd tot zover, en succes met de zoektocht. Haha

  2. Soraya 15 Mei, 2014 om 20:28 Reply

    Hij glanst echt heel mooi!

Geef een reactie

