Shy Violet

Vorige week konden jullie mijn eerste lakje van Picture Polish zien, namelijk Whimsy.
Zoals jullie in dat artikel konden lezen heb ik 2 lakjes besteld.

image

Shy Violet:
Wat een prachtige paarse kleur.
De lak bevat mooie zilveren shimmers die er echt uit springen, maar toch subtiel blijft.

image

De dekking, daar ben ik een beetje teleurgesteld in.
Mijn max aan laagjes is 3.
Shy Violet,  dekt in 3 laagjes, maar voor het mooie zou er een 4de laagje bij moeten.

image

Op de foto’s heb ik maar 3 lagen op.
Buiten het feit dat de dekking wat tegen valt is de lak echt onwijs mooi.

image

Ondanks de 3 lagen die ik heb aangebracht, droogt de lak wel vrij snel.

image

Picture Polish lakken zijn verkrijgbaar bij Pretty Polish en kosten €13,-.
Het is een vrij dure nagellak maar het is het meer dan waard.
Je mag jezelf toch wel eens verwennen?

Deze nagellak was ook de basis voor deze nailart.

image

De tutorial (filmpje) kan je hier terug vinden.

image

5 thoughts on “Shy Violet

  1. NailTalk (@MTerveer) 14 Mei, 2014 om 12:25 Reply

    De dekking is echt jammer zeg! Eigenlijk verwacht je dat ook niet van zo’n merk. Maar wat een mooie lak, hij is het waard!

  2. Julie 14 Mei, 2014 om 16:26 Reply

    Mooi kleurtje met speciaal effect! 🙂

  3. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Fan brush (waaier pencil). – Shy Violet (picture polish). – Spinning teacup […]

  4. […] Ik zelf vind deze, qua finish, lijken op Shy Violet. […]

  5. […] op kamertemperatuur. – Wattenstaafjes. – Naald. – Roze lak van Flormar. – Shy Violet van Picture Polish. – Base coat. – Top […]

Geef een reactie

