Pinkalilly

Na mijn eerste lakje van Ciaté besteld te hebben bij Beautyvoordeelshop was ik er zeer tevreden over.
Dus ik besloot om er nog 1 te bestellen.

image

Allereerst moet ik zeggen dat Beautyvoordeelshop een top service heeft.
Binnen 2 werkdagen had ik mijn bestelling al binnen.

Pinkalilly:
Zoals de naam al zegt, een roze nagellak.
Deze nagellak bevat ook nog eens hele mooie gouden shimmers.

image

De lak brengt erg fijn aan en met 2 dunne laagjes had ik een perfecte dekking.

image

Zoals jullie inmiddels weten ben ik geen roze fan, maar er zijn vast lezers die wel van de kleur roze houden.
Daarom besloot ik dus om voor deze kleur te gaan, zodat ik ook aan de ‘wensen’ van mijn lezers kan voldoen.

image

Dit betekend natuurlijk niet dat ik de lak niet ga dragen, bedoel dat zou zonde zijn.
Deze nagellak is voor mij wat meer draagbaar door de shimmers die erin zitten.

image

Conclusie, een erg mooie nagellak met prachtige shimmers.
Ik denk dat een roze liefhebber deze wel zou willen.

De Ciaté nagellakken kosten €7,95 en te bestellen via de Beautyvoordeelshop.

image

4 thoughts on “Pinkalilly

  1. Julie 13 Mei, 2014 om 14:31 Reply

    Prachtig lakje!

  2. misspinkynails 13 Mei, 2014 om 14:42 Reply

    Mooie lak!

  3. NailTalk (@MTerveer) 13 Mei, 2014 om 17:10 Reply

    Ik hou ZO van shimmer! Mooi lakje!

  4. Nicky 23 Mei, 2014 om 11:11 Reply

    Ik ben echt dol op dit kleurtje!

Geef een reactie

