Blue Gradiënt

Maandag, dat betekend weer Nailart Monday on the blog.
Vandaag heb ik gekozen voor een simpele gradiënt.

image

Hieronder leg ik jullie weer stap voor stap uit hoe ik deze Nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
Base coat.
Top coat.
3 kleuren blauwe nagellak. (China Glaze #1299 #1308 #1307).
Make-up sponsje.

Stap 1:
Als eerste lak je je nagels met een base coat.
Vervolgens breng je van iedere kleur nagellak wat aan op het make-up sponsje.
Ik heb er voor gekozen om van licht naar donker te werken.

image

Stap 2:
Vervolgens dep je je make-up sponsje op je nagel.
Herhaal dit alles voor iedere nagel, en doe dit net zo lang tot je de juiste hoeveelheid kleur op je nagels hebt.

image

Ik heb stap 1 en 2, 3 keer herhaald.

Stap 3:
Nu je nagels nog wat nat zijn, breng je direct topcoat aan.
Dit zorgt ervoor dat de kleuren nog mooier in elkaar overlopen.

Stap 4:
Je nagelriemen even schoon maken.
En je nailart is klaar.

image

Normaal gesproken zou ik over een gradiënt nog een nailart maken.
Dit keer wilde ik het simpel en rustig houden.

image

Uiteraard kan je dit met elke gewenste kleur doen.
Wat vinden jullie ervan?

image

7 thoughts on “Blue Gradiënt

  1. mandybosnails 12 Mei, 2014 om 05:39 Reply

    Mooi, moet ik ook maar weer eens doen! 😉

  2. NailTalk (@MTerveer) 12 Mei, 2014 om 11:38 Reply

    Echt heel mooi! Prachtige kleuren heb je uitgekozen

  3. Viv (nailart-addict) 12 Mei, 2014 om 13:26 Reply

    Heel erg mooi gedaan.

  4. tessbo 12 Mei, 2014 om 14:02 Reply

    Hele mooie kleurtjes ook! Vind hem erg goed gelukt 🙂

Geef een reactie

