Posh Plum

Mijn social media werd er mee overspoeld: Sally Hansen voor maar 1 euro bij de Action.
Normaal kosten deze lakken veel meer dus ik snap dat mensen massaal naar de Action gingen.

image

In eerste instantie wilde ik niet naar de Action, dit omdat ‘mijn filiaal’ vaak heel weinig lakken heeft in het schap.
Maar, 1 euro voor Sally Hansen, ja ik moest toch even gaan kijken.
Uiteindelijk kwam ik thuis met 3 Sally Hansen lakken.

Vandaag laat ik jullie #190 Posh Plum zien:
Dit is een mooie roze, paarse lak. De kleur is lastig te omschrijven, maar mooi is ‘ie wel.

image

Het heeft een ontzettend mooie hoog glans als finish.
Dus niet gewoon glanzend maar hoog glans, erg mooi!

image

Het kwastje is lang en ‘normaal’ qua breedte,  wat erg fijn lakt.
In 2 dunne laagjes had ik een mooie en volledige dekking.

image

De droogtijd is ook echt super!
10 nagels gelakt is je eerste nagel al zo goed als droog.

image

Zoals eerder genoemd heb ik deze nagellak bij de Action gekocht voor maar €1,- (om precies te zijn €0,99).

Wilde je altijd al een Sally Hansen lak, maar heb je het budget er niet voor zou ik zeker even gaan kijken bij de Action of ze er nog liggen.

Wat vinden jullie van deze kleur?
Ik vind hem echt super.
In mijn stash van, nu inmiddels 500 lakken, had ik deze kleur nog niet.

image

Volg mij ook op Bloglovin,  Instagram, Facebook, Twitter en YouTube.

8 thoughts on “Posh Plum

  1. mandybosnails 9 Mei, 2014 om 06:00 Reply

    Ik heb hem nu ook op mijn nagels. Toevallig gisteren er ook een artikel over gepost. Het is een schitterende kleur. Ik heb er alsnog “better than gelnails” topcoat overheen. Glanst nu nog meer! 😉

  2. Pippi 9 Mei, 2014 om 08:46 Reply

    Hee, deze heb ik niet zien liggen:) Wat een heerlijke aanbieding!

  3. Tess 9 Mei, 2014 om 09:49 Reply

    Ga vandaag gelijk even kijken! Zo’n mooi merk, en dat voor een euro.

    X

  4. NailTalk (@MTerveer) 10 Mei, 2014 om 12:30 Reply

    Niet geheel mijn ding qua kleur! Maar staat je goed. Mooie swatches!

  5. Melanie 13 Mei, 2014 om 21:58 Reply

    Vandaag zien liggen bij de Action maar laten liggen, 2 andere kleuren gekocht, nu al spijt datik deze niet heb meegenomen haha.

  6. sharonlachebekje 23 Mei, 2014 om 13:14 Reply

    Wat een mooie foto’s. En wat een gave lak ook. Leuk artikel!

Geef een reactie

