Time Traveler

Vorige week vertelde ik al dat Pippi o.a haar Cult Nails lakjes beschikbaar stelt voor me.
Ik mag deze swatchen en op mijn blog plaatsen.

image

Dit wil ik graag doen omdat ik zo meer diversiteit krijg qua merken op mijn blog.

Vandaag wil ik jullie Time Traveler laten zien:
Dit is een hele diep blauwe kleur.
Als je het zo snel zou zien op je nagels is het bijna zwart.

image

De lak zelf heeft een onwijs mooie glans als finish.
Wat nog mooier is, is dat de lak volledig dekkend is in 1 laagje!

image

De structuur is iets dikker als een normale jelly lak, maar brengt wel erg fijn aan.
De kwastjes van Cult Nails zijn breed, maar niet te breed. Het lakt erg fijn

image

Dan de droogtijd, 10 nagels gelakt dan is je 1ste nagel ‘aanraak’ droog.

Deze nagellak was de blauwe basis die ik onder Happy Ending droeg.
Een perfecte combinatie vind ik.

Cult Nails lakken zijn te koop via de site Cult Nails en kosten $12,-.

image

6 thoughts on “Time Traveler

  1. mandybosnails 8 Mei, 2014 om 05:41 Reply

    Mooie kleur zeg!

  2. Julie 8 Mei, 2014 om 18:09 Reply

    Wauw, hij is veel donkerder dan het flesje doet vermoeden!

  3. tessbo 10 Mei, 2014 om 10:52 Reply

    Wat is dit een prachtige kleur! (WANT!!)

    X

  4. NailTalk (@MTerveer) 10 Mei, 2014 om 12:31 Reply

    Altijd onder de indruk van zulke mooie, donkere, intense kleuren, hij is prachtig!

Geef een reactie

