Whimsy

Sinds het moment dat ik Picture Polish ben gaan volgen op instagram was ik verliefd op hun nagellak.
Ze hebben zoveel mooie en verschillende nagellakken.

image

Ik wilde zo graag een paar lakken van dit merk.
Alleen de prijs hield mij tegen, €13,- voor een lakje.
Ja dat geef ik niet zo snel uit voor een nagellak.

Tot 2 weken geleden, weer zat ik te kijken tussen de mooie lakken.
Ik besloot om het nu maar gewoon te doen en koos 2 lakjes uit.
Waaronder dus Whimsy.

Whimsy:
Is een hele mooie licht, felle kleur blauw
Deze bevat prachtige shimmers, o.a goud kleurig.

image

De dekking is mooi en goed in 2 dunne laagjes.
De structuur van de lak is erg fijn en brengt makkelijk aan.

image

De nagellak bevat 11 ml inhoud.
Ik kan weinig over de nagellak zeggen, de foto’s zeggen genoeg.

image

image

Ik ben echt verliefd op deze kleur!

image

Picture Polish is verkrijgbaar via Pretty Polish en kost €13,-.
De 13 euro die ik ervoor heb betaald vind ik het meer dan waard.

Misschien in de toekomst verwen ik mezelf weer eens met een Picture Polish lak.

image

6 thoughts on “Whimsy

  1. Soraya 6 Mei, 2014 om 06:52 Reply

    Dit zijn inderdaad lakjes om jezelf lekker mee te verwennen. Prachtig!

  2. mandybosnails 6 Mei, 2014 om 07:59 Reply

    Wauw…mooi lakje zeg! Misschien eens aanschaffen met een leuke kortings actie ofzo. €13,- is toch echt iets boven mij budget. 😉

    • dailynailsart 6 Mei, 2014 om 08:42 Reply

      Zeker een keer doen. Gewoon jezelf een keer verwennen mag wel.

  3. NailTalk (@MTerveer) 10 Mei, 2014 om 12:29 Reply

    Wat een beauty. Vind ‘m erg mooi!

  4. […] – Make-up sponsje. – Dotting tool. – Nailart pencil. – Chanel #667 Bel-Argus. – Picture Polish Whimsy. – Blauwe […]

Geef een reactie

