Haute Future

De nieuwe LE van Catrice ligt sinds vorige week in de winkels.
Ik wilde de lakken al eerder swatchen maar de zon liet zich niet zien.
Aangezien er holografische lakken tussen zitten, die verdienen de zon.

image

Vandaag was de zon daar dan eindelijk!
Dus ik ging meteen swatchen.

Hieronder zie je alle swatches van de lakken.
Van elke nagellak heb ik 2 dunne laagjes aangebracht zonder topcoat.

C01 Eletrix Blue:
Een mooie blauwe holografische nagellak.

image

image

C02 Never Green Before:
Een fel blauwe lak met een aparte finish.

image

image

C03 iROSEdecent:
Licht bruine holografische nagellak.

image

image

C04 GaLILACxy:
Licht roze kleur, de finish lijkt wel duochroom.

image

image

C05 Gem Into The Future:
Een zilveren holografische nagellak.

image

image

Ik was eindelijk weer eens enthousiast over een LE.
Alleen vind ik C03 en C04 niet helemaal mijn kleur.

C02 vind ik al helemaal niks.
Ondanks dat deze blauw van kleur is, ik vind de finish gewoon niet mooi.
Ieder zijn smaak toch?

Dus kort om, in het flesje vond ik deze LE helemaal geweldig, maar eenmaal op mijn nagels is mijn mening toch veranderd.

Ook moet ik zeggen dat ik een beetje een afkeer krijg tegen Catrice.
De prijzen zijn omhoog gegaan, maar de kwaliteit van de kwasten is echt bagger geworden.
Uitstekende haartjes, scheve kwastjes, nee sorry Catrice dit vind ik niet oké.

Wat vinden jullie van deze LE?
En van de prijs verhoging en de crappy kwastjes?.

6 thoughts on “Haute Future

  1. Julie Quadflieg (@JuliieStarr) 5 Mei, 2014 om 17:11 Reply

    Ik vind ze er allemaal goed uit zien! Persoonlijk vind ik 02 net wel super moo! 🙂

  2. Pippi van Merwijk 5 Mei, 2014 om 18:36 Reply

    Ook ik begin een beetje te balen van Catrice. De vaste collectie ga ik alleen kopen als er een 1+1 aanbieding is of zelfs pas als ze uit het assortiment gaan. Voorlopig blijf ik de LEs sparen, maar nu ze opeens zoveel duurder zijn, ga ik echt twijfelen.
    Deze Haute Future collectie vind ik wel erg leuk.

  3. mandybosnails 6 Mei, 2014 om 08:23 Reply

    Ja dat met de kwastjes is echt een ramp. Moet toch echt beter kunnen. En prijsverhoging moet nu dus nog niet kunnen. Vind deze collectie ook niet echt waar ik warm van word, jammer genoeg. 😉

    • dailynailsart 6 Mei, 2014 om 08:46 Reply

      Ik baal ontzettend van de kwaliteit van de kwastjes. Het was een mooi budget merk, maar nu de prijs omhoog is en de crappy kwastjes zal ik Catrice minder snel kopen.

  4. sharonlachebekje 21 Mei, 2014 om 11:16 Reply

    moooie lakjes

  5. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Catrice C05 Gem Into The Future. – China Glaze  Sci-Fly By. – Hema #826. – Dashica Big Sdp- C2 stamping plate. […]

Geef een reactie

