Blossom nailart.

Maandag, dat betekend weer Nailart Monday on the blog.
Vandaag heb ik een blossom nailart voor jullie.

image

Uiteraard ga ik weer stap voor stap uitleggen hoe ik deze nailart heb gemaakt.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
W7 Suède Silver.
– Roze en witte nagellak.
– Dotting tool.
– Zwarte striper (max).

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens lak ik mijn nagels met de W7 Suède Silver.
Laat dit goed drogen.

image

Stap 2:
Vervolgens heb ik met de zwarte striper willekeurig wat lijnen gemaakt.

image

Stap 3:
Met mijn dotting tool en witte nagellak heb ik dots gemaakt op/langs de zwarte lijn.

image

Stap 4:
Met de roze nagellak en de dotting tool heb ik in de witte dots wat kleinere dots gemaakt.
Zo creëer je de blossom.
Je kan de dots een beetje uitsmeren zodat je een speels effect krijgt.

image

Stap 5:
Voor de rest heb ik hier en daar nog wat roze dots gemaakt om de boel op te vullen.

image

Stap 6:
Lak NIET af met een topcoat.
Doe je dit wel dan verlies je de finish van de basis lak (W7).

image

Uiteraard kan je dit met elke gewenste kleur doen.
Wat vinden jullie ervan?

deze nailart is geïnspireerd op een nailart van NailTalk.

image

8 thoughts on “Blossom nailart.

  1. mandybosnails 5 Mei, 2014 om 07:08 Reply

    Heel erg leuk. En goede kleuren combi! En belangrijker…lekker makkelijk. 😉

    • dailynailsart 5 Mei, 2014 om 09:54 Reply

      Dankjewel! Ik vind roze en grijs altijd erg mooi samen. Ondanks dat ik geen roze fan ben.

  2. Huntergraphy 5 Mei, 2014 om 09:43 Reply

    wat gaaaaf!! x

  3. Esmee van der Meer 5 Mei, 2014 om 09:54 Reply

    leuke nail art! is het witte nagellakje van Essie goed of dekt hij toch niet helemaal als je je hele nagels er mee lakt? mijn witte lakje van OPI is voor de tweede keer al weer op en hier in de buurt verkopen ze die niet meer…
    XOXO esmee

    • dailynailsart 5 Mei, 2014 om 09:55 Reply

      Hallo Esmee, ik zal er binnekort een review over schrijven.

  4. NailTalk (@MTerveer) 5 Mei, 2014 om 09:58 Reply

    Voel me vereerd! 🙂 Leuk dat ik je heb weten te inspireren! resultaat is mooi geworden zeg, en mooi lakje van w7 ook!

  5. Soraya 5 Mei, 2014 om 20:42 Reply

    Heel erg mooi!

Geef een reactie

