Happy Ending.

Wat een toepasselijke naam.
Het is vrijdag dus we gaan met een vrolijke nagellak het weekend in.

image

Een hele tijd terug kreeg ik van Pippi een mooie flakie nagellak van Cult Nails.
Ik kende dit merk nog niet, maar het blijkt een indie polish brand te zijn die geregeld nieuwe collecties uit brengt.

Happy Ending:
Bevat allemaal verschillende kleuren flakies.
Deze nagellak is dan ook een ‘topper’.

image

Ik heb hem aangebracht over een donker blauwe nagellak, en het resultaat is erg mooi.

Wel moet je de flakies een beetje op hun plek schuiven voor een mooie verdeling op je nagels.

image

Ik heb 1 laagje aangebracht, want ik wilde het subtiel houden.
Wil je meer flakies op je nagels dan kan je een 2de of zelfs een 3de laagje aanbrengen.

Drogen doet het erg snel.

image

Dan het eraf halen (na 2 dagen).
Ik was bang dat dit erg lastig zou gaan, net als bij glitters en sand lakjes.
Tot mijn verbazing haalde ik zonder enige moeite de lak eraf.
Super!

Deze lak heeft lang in mijn kast gestaan omdat ik gewoonweg niet wist met welke kleur ik deze moest combineren.
Ik denk dat deze lak het beste tot zijn recht komt met een donkere ondergrond.

Pippi heeft erg veel lakjes van Cult Nails, ik mag wel zeggen dat ze elke lak heeft die Cult Nails heeft uitgebracht.

Omdat ik zoveel mogelijk verschillende merken wil laten zien op mijn blog mag ik van Pippi o.a Cult Nails nagellakken swatchen.

Ze heeft zoals jullie inmiddels weten een stash van ruim 2500 lakken met diverse merken.
O.a dus Cult Nails, maar ook andere mooie merken.
Binnenkort zien jullie dus een paar Cult Nails lakken voorbij komen.

Als jullie een bepaald merk willen zien qua swatch en review, let me know!
Dan ga ik kijken of Pippi deze heeft.
Of een bepaalde kleur van een merk, meld het in de comments en ik ga kijken wat ik kan doen voor jullie.

image

Cult Nails is te koop via de site en kosten ongeveer $12,-.

9 thoughts on “Happy Ending.

  1. mandybosnails 2 Mei, 2014 om 07:04 Reply

    Leuke topper! En wat zijn de prijzen? 😉

    • dailynailsart 2 Mei, 2014 om 13:46 Reply

      Ik was idd de prijs vergeten te melden. Heb het er zojuist bij gezet.

      • mandybosnails 4 Mei, 2014 om 10:56

        Top ! Best wel prijzig maar wel mooi! Ps ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award, geen verplichingen hoor! 😉 zie mijn blog.

  2. svenja 2 Mei, 2014 om 09:28 Reply

    De topper staat echt geweldig met die mooie blauwe lak. Heel mooi gecombineerd! De glitter is lekker subtiel, love it!

  3. NailTalk (@MTerveer) 2 Mei, 2014 om 12:10 Reply

    Die combinatie met die blauwe lak… echt heel erg mooi!!

    • dailynailsart 2 Mei, 2014 om 13:46 Reply

      En die blauwe zelf is ook zoo mooi. Binnenkort online.

  4. Pippi 2 Mei, 2014 om 12:29 Reply

    Cult Nails lakken kosten 12 dollar. Jammer genoeg zijn de verzendkosten hoog. Maar ze Ijn zo mooi- ik ben er echt trots op dat ik ze allemaal heb.

    • dailynailsart 2 Mei, 2014 om 13:45 Reply

      En dat mag je ook zijn Pippi. Ze zijn werkelijk prachtig!

  5. The Beauty Magazine 4 Mei, 2014 om 23:01 Reply

    Wat leuk al die kleurtjes!

Geef een reactie

