Triangle Nailart

Vandaag heb ik mijn eerste nailart tutorial filmpje voor jullie.
Ik kreeg vaak de vraag of ik ook filmpjes maakte.
Nu dus wel…

image

Ik vind het erg spannend allemaal.
Is het duidelijk genoeg?, vinden jullie het leuk een tutorial in film vorm.
Daar kan ik maar op 1 manier achter komen, door het maar gewoon te doen.

Hier is de link naar het filmpje op mijn YouTube kanaal.

image

Ik zou het leuk vinden als jullie je abonneren (is helemaal gratis) op mijn YouTube kanaal.

image

image

7 thoughts on “Triangle Nailart

  1. NailTalk (@MTerveer) 1 Mei, 2014 om 12:14 Reply

    Heel leuk gedaan! Ik ga je filmpje bekijken 🙂

  2. mandybosnails 1 Mei, 2014 om 13:14 Reply

    Duidelijk filmpje! 😉 Leuk gedaan.

  3. Judithr8 1 Mei, 2014 om 14:08 Reply

    Mooi! Ik vind dat je het heel duidelijk toelicht in het filmpje!

  4. margriet kuper 1 Mei, 2014 om 20:44 Reply

    duidelijk filmpje hoor en leuk resultaat…leuk detail ook dat je jou in de dop ziet 😉

    • dailynailsart 1 Mei, 2014 om 20:46 Reply

      Hahaha, ssstt had gehoopt dat niemand het door zou hebben. Maar had hem al online staan, dus heb het gelaten. Thnx!

Geef een reactie

