Dailynails Challenge

Ik zit al een tijdje te denken aan een challenge.
In het verleden heb ik ook wel eens een challenge gedaan, dat vond ik erg leuk om te doen.
image

Maar wat voor challenge? Hoe lang gaat de challenge duren.
Na wat brainstormen kwam ik op een idee.
Een week lang iedere dag een nailart tutorial online op het blog.

Ja die challenge wil ik wel aan gaan!
Nu is mijn vraag aan jullie:
Wat willen jullie graag voorbij zien komen qua nailart?
image

Laat je ideeën achter in de comments en wie weet werk ik jouw idee uit.

Wanneer de challenge van start gaat weet ik nog niet, maar dat zien jullie vanzelf op het blog verschijnen.

image

Dus laat je ideeën achter qua nailarts, maar bijvoorbeeld ook een kleuren combinatie.
Ik ben benieuwd wat jullie ideeën zijn.
image

liken jullie mijn Facebook pagina al?

5 thoughts on “Dailynails Challenge

  1. jameysnails 1 Mei, 2014 om 08:44 Reply

    inlays of veertjes, Die heb ik nooit begrepen!

  2. mandybosnails 1 Mei, 2014 om 09:24 Reply

    Watermarble of stempelen! Watermarble lukt me al wel maar het stempelen lukt me maar niet! 😉

  3. NailTalk (@MTerveer) 1 Mei, 2014 om 11:55 Reply

    Watermarble en one stroke misschien?

  4. […] geleden kondigde ik al aan dat ik een challenge wilde gaan doen. Artikel gemist, je kan hem hier terug […]

Geef een reactie

