Beijos de Brazil

Van deze naam wordt je toch vrolijk?
Vorige week konden jullie lezen dat ik 2 nieuwe lakken van essence had gekocht.
Vandaag laat ik jullie dus dat tweede lakje zien.

image

Hello Spring! gemist? Je kan hem hier terug lezen.

#170 Beijos de Brazil:
Dit is een mooie, redelijk donker, groene nagellak.
Het is een jelly, creamy lakje zonder shimmers erin.

image

Ik ben nog steeds opzoek naar dat ene donker groene lakje, en deze komt er weer niet in de buurt.
Maar ondanks dat mooi is ‘ie wel.

image

In 2 dunne laagjes heb je een mooie en volledige dekking.
Drogen doet het ook redelijk snel.

image

De finish is echt om verliefd op te worden, zie je die glans!
Dit is puur de lak zelf, zonder topcoat.

Zoals altijd bij mijn swatches gebruik ik geen topcoat.
Waarom? Ik wil jullie de lak laten zien, zoals die is.

Deze kleur ga ik zeker combineren met Hello Spring!, en dan met een bloemen nailart denk ik.

Wat vinden jullie van deze kleur?
image

3 thoughts on “Beijos de Brazil

  1. huntergraphy 30 Apr, 2014 om 08:42 Reply

    Gaaf kleurtje zeg!!

  2. NailTalk (@MTerveer) 30 Apr, 2014 om 12:06 Reply

    aaahhh groen! Tof kleurtje!

  3. sharonlachebekje 21 Mei, 2014 om 13:37 Reply

    mooie kleur en mooie foto’s!

Geef een reactie

