Yellow and Purple

Maandag! Dat betekent Nailart Monday op het blog.
Vandaag heb ik een lente nailart voor jullie met de kleuren geel en paars.

image

Uiteraard leg ik jullie weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– China Glaze #1301 Metro Pollen-Tin en #1298 What a Pansy.
– Stempel en schraper.
– Infinity stamping plate #40.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels met een base coat gelakt. (Lees hier waarom ik altijd een base coat gebruik).
Vervolgens heb ik mijn nagels gelakt met de kleur geel #1301 van China Glaze.
Laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Lak vervolgens wat nagellak op de stamping plate met de kleur paars #1298.

image

Stap 3:
Schraap het overtollige nagellak eraf.

image

Stap 4:
Stempel je kussen erover heen zodat het patroon op je stempel kussen komt.

image

Stap 5:
Stempel het dan op je nagel.

image

Herhaal deze stappen voor iedere nagel.

image

Stap 6:
Alles even schoonmaken langs je nagelriemen.
Aflakken met topcoat en klaar.

image

Het patroon is niet heel duidelijk te zien, maar het zijn een soort bloemblaadjes.

image

Dan heb ik nog een vraag aan jullie:
Wat willen jullie graag zien qua nailart?
Laat het weten in de comments en wie weet kies ik jouw idee uit.

getagged:

2 thoughts on “Yellow and Purple

  1. NailTalk (@MTerveer) 28 Apr, 2014 om 13:01 Reply

    Wauw! Ook leuk om te zien hoe je stempelt stap voor stap. Moet het echt nog leren. Ook leuke kleuren combi!

    • dailynailsart 28 Apr, 2014 om 13:02 Reply

      Ik ben bezig met een tutorial filmpje. Stay tuned

Geef een reactie

