Spinning Teacup

Vorige week zag ik dat Beautyvoordeelshop nu ook Ciaté nagellak verkoopt.
Ik besloot om 1 lakje te bestellen om te kijken of ik dit merk wat vind, aangezien ik er nog onbekend mee ben.

image

Spinning Teacup:
Dit is een mooie lila kleur.
Het is een creamy lakje, maar niet dik van structuur.

image

Het flesje zelf is echt té cute, er zit een leuk strikje op en die komt ook terug in het merk naam.
Inhoud : 13,5 ml.

image

Het kwastje is mooi lang en smal.
Hierdoor kan je mooi en strak langs je nagelriemen lakken.
Het kwastje zelf spreid ook mooi uit tijdens en lakken.

In 2 dunne laagjes heb je een volledige en mooie dekking.
De droogtijd is ook redelijk snel.

image

Zie je die glans!
En dat zonder topcoat, ja deze nagellak heeft een erg mooie glans als finish waardoor topcoat haast overbodig is.

image

De houdbaarheid is ook fijn, de lak heeft 3 dagen mooie op mijn nagels gezeten zonder te chippen (dit wel met topcoat).

Ciaté nagellak is dus te koop bij Beautyvoordeelshop en kost €7,95.
De levering is ook erg snel, ik had de lak op een donderdag middag besteld en zaterdag werd deze netjes bezorgd in een bubbeltjes envelop.

Wat vinden jullie van dit merk?
Ik ben er helemaal tevreden over, dit zal dus niet mijn enige Ciaté nagellakje blijven.

5 thoughts on “Spinning Teacup

  1. Jewel-Nails.nl 26 Apr, 2014 om 17:05 Reply

    Wat een mooie kleur en finish! Moest meteen aan lavendel denken 😉

  2. Pippi van Merwijk 26 Apr, 2014 om 18:14 Reply

    Wat een prachtige kleur! Ciaté is een geweldig merk met heel veel fraaie kleuren:)

  3. The Beauty Magazine 27 Apr, 2014 om 16:37 Reply

    Ah wat een lief kleurtje! Hij glanst ook heel mooi!

  4. […] ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Fan brush (waaier pencil). – Shy Violet (picture polish). – Spinning teacup […]

  5. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Ciaté Spinninga tea cup. – Da #014. – Infinity stamping plate #64. – Stempel kussen en […]

Geef een reactie

