Hoe maak ik mijn nagelriemen schoon.

Al een lange tijd zit ik te denken om ook filmpjes te gaan maken.
Iedere keer weer stelde ik het uit.
Gisteren was ik bij Pippi op bezoek en kwam het ter sprake.

Zij heeft mij overgehaald om het nu gewoon te gaan doen.
Dus vanochtend ben ik aan de slag gegaan.

In dit filmpje laat ik zien hoe ik mijn nagelriemen schoon maak.

http://youtu.be/YtVLKXeTsSI

Je kan je ook gratis abonneren op mijn YouTube kanaal.

Hoe vaak er een filmpje online komt weet ik nog niet, op dit moment zit ik nog in de ‘uitprobeer fase’.

3 thoughts on “Hoe maak ik mijn nagelriemen schoon.

  1. Pippi 25 Apr, 2014 om 15:37 Reply

    Hartstikke leuk en informatief filmpje!

  2. mandybosnails 28 Apr, 2014 om 09:04 Reply

    Yep, zo doe ik het ook altijd! De beste manier. 😉

Geef een reactie

