Metro Pollen-Tin

Vandaag de laatste nagellak die ik heb uit de City Flourish collectie van China Glaze.
Ik denk ook de meest vrolijke niet alledaagse kleur.

image

De City Flourish collectie bestaat uit 12 nagellakken en het liefst wil ik ze allemaal.
Ze zijn zo mooi, en passen zo goed bij deze tijd van het jaar.
Niet dat ik perse seizoens gebonden lak.

#1301 Metro Pollen-Tin:
Dit is een mooie gele nagellak.
De lak is vrij fel op de nagels maar net niet neon.

image

De structuur van de nagellak is vrij dik, waardoor het aanbrengen iets lastiger gaat.
In de zin van dat je vrij snel kale plekken ‘trekt’ .
Als je de lak wat ‘zwevend’ aanbrengt is er niks aan de hand en heb je met 2 dunne laagjes een mooie dekking.

image

De nagellak droogt semi mat op, zoals je op de foto’s kunt zien.
Heb je liever een glans als finish dan is dat op te lossen met een topcoat.

image

Ondanks dat de nagellak een vrij dikke structuur heeft is de droogtijd wel vrij snel.

image

Maandag komt er een nailart online met deze kleur.

Benieuwd naar de andere lakken die ik heb uit deze collectie? Je kunt ze hieronder terug vinden.
Grass Is lime Greener.
Peonies & Park Ave.
What a Pansy.

Sinds gisteren heb ik ook een facebook pagina.

7 thoughts on “Metro Pollen-Tin

  1. Jewel-Nails.nl 24 Apr, 2014 om 08:00 Reply

    Wat een mooie kleur is dit! Ik wil hem binnenkort ook aanschaffen!

  2. huntergraphy 24 Apr, 2014 om 15:09 Reply

    Amazing color!

  3. NailTalk (@MTerveer) 24 Apr, 2014 om 15:41 Reply

    Ja leuk! Draag bijna nooit geel maar dit is een mooie kleur geel!

    • dailynailsart 25 Apr, 2014 om 08:38 Reply

      Ik ook nooit, maar wilde eens wat andere kleuren proberen. Dit is een mooie subtiele geel.

  4. […] China Glaze Peonies & Park Ave. – China Glaze Grass Is Lime Greener. – China Glaze Metro Pollen-Tin. – MoYou London Kaleidoscope plate 09. – Stempel kussen en schraper. – Chanel […]

Geef een reactie

