Hello Spring!

Essence heeft al een tijdje het assortiment vernieuwd.
In eerste instantie wilde ik de nieuwe lakken pas kopen als de 1+1 actie er zou zijn.
Helaas, ik had geen nagellakken meer om te swatchen dus ik ging toch overstag.

image

Ik heb mezelf ingehouden, ik heb 2 lakjes gekocht.

#178 Hello Spring:
Dit is een hele lichte kleur groen.
In de lak zitten ook shimmers, maar die zie je niet goed terug op de foto’s.

image

De kleur is wel heel mooi, en ik denk gelijk aan een nailart hiermee, met bloemen…

image

Dekkend is de lak in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is alleen wat langer als dat ik gewend ben van Essence.

image

Ik vind dit een hele vrolijke kleur die je eigenlijk met heel veel kleuren kan combineren.
Persoonlijk denk ik dat ik het bij de groen tinten houd qua nailart.

Wat zouden jullie doen met deze kleur?

2 thoughts on “Hello Spring!

  1. Viv (nailart-addict) 24 Apr, 2014 om 07:59 Reply

    Wat een lief lente kleurtje. Ik heb gelukkig nog zat lakken staan, dus kan nog wachten tot het nagelfestijn. Maar deze gaat wel op mijn lijstje. 😉

    • dailynailsart 24 Apr, 2014 om 08:28 Reply

      Ja deze is echt heel erg mooi, zal geen miskoop worden voor je.

Geef een reactie

