Silver Suède

Deze nagellak heb ik een jaar geleden ongeveer ook al laten zien.
Ondanks dat wilde ik hem opnieuw laten zien, waarom?
Deze lak heb ik weer ‘herontdekt’.

image

Een jaar lang heeft deze staan verstoffen in mijn kast, een jaar lang niet aangeraakt.
Ik snap niet waarom, het is een prachtige lak met een mooie aparte finish.

#143 Silver Suède:
Het is een zilver/grijze kleur.
Ik vind het meer grijs met een vleugje zilveren shimmers erin.

image

De vorm van het flesje doet mij denken aan dat van O.p.i.
Alleen deze lak kostte geen €14,95 maar, maar €3,-.
De lak kocht ik in Utrecht op een markt.

Het kwastje is lang en vrij smal, waardoor je netjes langs je nagelriemen kan lakken.

image

Met 2 dunne laagjes heb je een mooie volledige dekking.

image

Dan de finish, zoals op de dop staat aangegeven is het een Suède finish.
Lastig te omschrijven maar apart is is het wel.
Deze nagellak moet je ook echt zonder topcoat dragen anders verlies je het suède effect.

image

W7 is in mijn ogen nog een vrij onbekend merk, maar lijkt steeds makkelijker aan te komen te zijn.

Dit merk is onder andere verkrijgbaar via beautyvoordeelshop kost €2,99.

One thought on “Silver Suède

  1. Melissa 22 Apr, 2014 om 19:36 Reply

    Erg mooi lakje!
    x

Geef een reactie

