Pastel flowers

Maandag! Dat betekent Nailart Monday.
De lente is begonnen en de vrolijke kleuren zie je steeds meer.
De pastel kleuren zijn nu ook helemaal hot, en besloot er dus een nailart mee te maken.

image

Uiteraard leg ik jullie weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart heb gemaakt.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Hema nagellak #441 #442 #443 #444.
– China Glaze #1298 What A Pansy.
– Infinity plate #37.
– Stempel en schraper.
– Make-up sponsje.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens heb ik de 4 kleuren van de hema aangebracht op het make-up sponsje. Dit doe je zo, zodat je een vierkant creëert.

image

Stap 2:
Dan spons ik het op mijn nagels.
Herhaal stap 1 iedere keer weer, tot dat je het gewenste resultaat hebt qua kleur op je nagels.
Ik heb het 3 keer herhaald.

image

Stap 3:
Lak dan een topcoat erover heen, dit zorgt ervoor dat de kleuren nog mooier overlopen in je gradiënt.

image

Stap 4:
Als je nagels goed droog zijn dan stempel je met de China Glaze nagellak het bloemen patroon op je nagels.

image

Stap 5:
Alles even schoonmaken bij de nagelriemen en aflakken met top coat.
Klaar!

image

Het zijn wat stappen, maar uiteindelijk heb je leuke lente proof nagels.

image

Uiteraard kan je dit met elke gewenste kleuren doen.
Wat vinden jullie ervan?

9 thoughts on “Pastel flowers

  1. Viv (nailart-addict) 21 Apr, 2014 om 07:49 Reply

    Wow! Deze is echt heel gaaf!

  2. Jewel-Nails.nl 21 Apr, 2014 om 08:50 Reply

    Heel leuk gedaan met die pastellakjes van de Hema! Erg mooie kleuren. En vind je plate ook erg gaaf 🙂

  3. Vera 21 Apr, 2014 om 12:54 Reply

    Heel erg mooi gedaan! Toffe kleurencombinaties en met de stempel eroverheen is het toch net meer bijzonder 🙂

    • dailynailsart 21 Apr, 2014 om 15:37 Reply

      Ja ik vond het zonder stempel toch nog wat saai.

  4. Jamie 21 Apr, 2014 om 20:29 Reply

    Wauw wat gaaaf

  5. NailTalk (@MTerveer) 22 Apr, 2014 om 11:34 Reply

    Vind deze echt prachtig! Alles past zo perfect bij elkaar, erg mooi!

Geef een reactie

