L’Oréal nagellak.

Een tijdje terug heb ik een winactie gewonnen van Nailways op facebook.
Iedere zondag houden zij een giveaway, met iedere keer weer leuke producten.

image

Vandaag wil ik jullie de 4 lakken laten zien die ik heb gewonnen.

#106 Versailles Gold:
Een beetje een bruin/gouden kleur.
Het streept lichtjes (helaas).

image

image

#207 Babydoll:
Een hele lichte kleur roze, perfect voor de lente.
Ook deze nagellak streept lichtjes.

image

image

#210 Shocking Pink:
Een mooie kleur roze die echt van je nagels springt.

image

image

#304 Spicy Orange:
Dit is een rood/oranje kleur.
Ook deze nagellak springt echt van je nagels af.

image

image

Het fijne aan de 4 nagellakken is, dat ze allemaal mooi dekkend zijn in 2 dunne laagjes.
Drogen doet het ook redelijk snel.

Ik moet zeggen dat Spicy Orange wel heel gaaf is.
Welke zouden jullie kiezen.

Nailways heeft een ruim assortiment, neem gerust een kijkje op de site.

4 thoughts on “L’Oréal nagellak.

  1. Ilse 18 Apr, 2014 om 13:53 Reply

    Wat leuk dat je die winactie hebt gewonnen! Het zijn erg leuke kleurtjes, ik doe ook vaak mee met de winacties van nailways, echt een leuke site is dat!

  2. Rani 18 Apr, 2014 om 21:05 Reply

    Ik heb er ook pas eentje gekocht, ik denk die metallic roze die jij ook hebt, ze dekken wel echt super!

    http://www.iamafashioneer.com

  3. NailTalk (@MTerveer) 20 Apr, 2014 om 14:25 Reply

    Shocking Pink springt hier ook van het scherm af, wauw! Mooie kleurtjes! Hou wel van L’Oréal lakken

    • dailynailsart 20 Apr, 2014 om 21:14 Reply

      Ik heb er niet veel van L’Oréal en eigenlijk snap ik niet waarom, ze zijn erg fijn

Geef een reactie

