What A Pansy

De City Flourish collectie vam China Glaze vind ik echt super!
Het liefst wil ik ze allemaal, alleen laat mijn budget dat niet toe.
De lakken die ik wél uit deze collectie heb, ben ik erg blij mee.

image

China Glaze nagellak kost rond de €6,- en zijn via diverse webshops verkrijgbaar.
Het merk is ontzettend fijn, de kwaliteit is goed en er is genoeg keus.
Voor ieder wat wils.

#1298 What A Pansy:
Is een mooie paarse lak.
Er zitten geen shimmers of glitters in.

image

De lak zelf is vrij dun van structuur, ik was dus ook bang dat de dekking tegen zou vallen.
Dat de lak dekkens was in 2 dunne laagjes, was ik erg blij mee.

image

Doordat de lak vrij dun is van structuur droogt de lak erg snel op.
Vind ik zelf erg fijn want zo kan je vrijwel direct aan de gang met je nailart.

image

image

Ik heb nog 1 lakje uit deze collectie en die zal binnenkort op het blog verschijnen.

Wat vinden jullie van de kleur?
En van het merk China Glaze?

Tip: China Glaze werkt erg fijn voor een watermarble.

5 thoughts on “What A Pansy

  1. Ilse 17 Apr, 2014 om 15:41 Reply

    Super mooie kleur! Jouw foto’s zij echt prachtig!

  2. fashionadvies 18 Apr, 2014 om 01:14 Reply

    Wat een prachtige kleur !!!

  3. monique brands 24 Apr, 2014 om 21:06 Reply

    Waar kan ik het beste china glaze nagellak kopen?
    Zag dat u van die mooie printplaatjes gebruikt,waar kan ik die kopen?
    Alvast bedankt.

    • dailynailsart 25 Apr, 2014 om 08:37 Reply

      Ik heb de city flourish lakken besteld bij Nailpolish fashion. Maar ook te koop bij o.a pretty polish. Kosten rond de 6 euro. De stamping plates heb ik gekocht bij Dashica, ontzettend veel keus

Geef een reactie

