Peonies & Park Ave

Zoals jullie misschien weten ben ik geen groot fan van de kleur roze.
Toch toen ik de nieuwe collectie van China Glaze zag, de City Flourish collectie, belande er een roze lak in mijn mandje.

image

De laatste tijd grijp ik steeds naar de blauwe kleuren, wat mijn favoriete kleur is, maar ik wilde eens wat anders.

#1291 Peonies & Park Ave:
Dit is écht een roze nagellak, neon zelfs.
De kleur roze springt echt van je nagels af.

image

Het is een creamy lak, die vrij dik van structuur is. Net als Grass is Lime Greener.
Hierdoor brengt de lak wat moeilijker aan op de nagels en streept het een klein beetje.
Maar…niet overdreven storend.

image

De nagellak is dekkend in 2 dunne laagjes, en ondanks de vrij dikke structuur droogt de lak vrij snel.

De finish is semi mat wat ik eigenlijk best wel leuk vind.

image

Ondanks dat ik geen roze fan ben, kan ik deze wel waarderen. Ik denk dat dit komt door het neon effect!

De City Flourish collectie bevat 12 kleuren, en de collectie is écht mooi!

5 thoughts on “Peonies & Park Ave

  1. NailTalk (@MTerveer) 15 Apr, 2014 om 11:53 Reply

    Heerlijk fel, leuk lakje!

  2. Fleur 15 Apr, 2014 om 12:39 Reply

    Wat een prachtig lakje zeg!
    Lekker fel! Ziet er mooi uit!

  3. The Beauty Magazine 15 Apr, 2014 om 20:02 Reply

    Super leuk en vrolijk kleurtje!

  4. […] – Base coat. – Top coat. – China Glaze Tart-Y For The Party. – China Glaze Peonies & Park Ave. – Nail Guides (half moon). – Make-up […]

  5. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – China Glaze Peonies & Park Ave. – China Glaze Grass Is Lime Greener. – China Glaze Metro Pollen-Tin. – MoYou […]

Geef een reactie

