Holo driehoek

Maandag! Dat betekent weer nailart tutorial tijd.
De zon heeft zich de laatste tijd flink laten zien, waardoor ik zin had in holografische nagellak.

image

Uiteraard leg ik jullie stap voor stap uit hoe ik deze nailart genaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base en top coat.
– Holo Manolo en ApHolo 7 (Catrice).
– Striping tape.
– Schaartje.
– nailart pencil.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels met een base coat voorzien.
Daarna lak je je nagels met Holo Manolo.
Laat dit heel goed drogen.

image

Stap 2:
Knip wat stukjes striping tape.
Plak deze zo op je nagels dat je driehoeken creëert.

image

Stap 3:
Lak daarna met je nailart pencil ,met ApHolo 7, de driehoeken in.
Haal daarna gelijk de striping tape eraf.

image

Herhaal deze stappen voor al je nagels.

Stap 4:
Alles even schoonmaken en aflakken met topcoat. Klaar!

image

Met striping tape kan je veel verschillende dingen mee doen en zo leuke nailarts maken.

image

Wat vinden jullie ervan?

3 thoughts on “Holo driehoek

  1. NailTalk (@MTerveer) 14 Apr, 2014 om 18:36 Reply

    Heel mooi gedaan zeg!

  2. margriet kuper 14 Apr, 2014 om 18:38 Reply

    heel erg leuk!!

  3. The Beauty Magazine 14 Apr, 2014 om 22:25 Reply

    Leuk die kleurtjes!

Geef een reactie

