I Love Nailart TAG

Ik ben door Miriam getagged voor deze TAG.
Het zijn 20 vragen over nailart, wat ik doe, wat ik moeilijk vind e.d.
Op deze manier leer je mij weer een beetje beter kennen.

image



Maak je vaak nailart:
Ongeveer 2 á 3 keer per week.

Besteed je veel tijd aan je nailart:
Dat hangt af van de nailart die ik ga maken. Soms ben ik maar een half uur bezig, maar het zou zomaar ook 3 uur kunnen zijn.

Wat voor nailart vind je het leukste om te maken:
Dat is dan toch een watermarble, het vraagt veel tijd, maar het resultaat is zo gaaf!.

image

Wat voor nailart vind je te moeilijk:
Te moeilijk is een groot woord.
Maar ik heb het meeste moeite met de one stroke techniek.
De foto hieronder is mijn beste poging.

image

Liever freehand of stempel nailarts:
Een tijd terug had ik vol overtuiging freehand gezegd.
Nu dat ik kan stempelen, komen er vaker stempel nailarts voorbij.

Heb je veel image plates:
Ik heb er ong 10 nu. De infinity plates en de MoYou plates werken het fijnst.

Gebruik je vaak rhinestones of studs:
Eigenlijk gebruik ik die zelden.

Heb je wel eens decals of stickers gebruikt:
Ja ik heb ze wel eens gebruikt, maar ik werk er zelden mee.

Welke techniek wil je nog eens leren:
Ik wil graag de one stroke techniek goed onder de knie krijgen.

Welke tools gebruik je regelmatig:
Mijn nailart pencelen en make-up sponsjes.

Werk je wel eens met losse glitters:
Nee, ik heb ze wel in huis maar gebruik ze nooit.

Heb je ooit foil gebruikt:
Nee, al zou ik dat wel willen.

Hoe lang draag je een nailart:
Als ik flink vooruit werk voor mij blog is het vaak na de topcoat er direct weer af.
Anders draag ik het zo een 2 dagen.

Gebruik je speciale nagellak voor je nailarts:
Nee.

Gebruik je graag stripers (of liever een los kwastje):
Dat verschilt heel erg. Wil ik een bepaalde kleur (die ik niet heb als striper) dan een los kwastje.
Wil ik echt hele dunne lijnen kies ik ook voor een los kwastje

image

Wat vind je van flocking powder:
Ik vind het erg leuk, alleen onhandig.

Draag je wel eens nagel stickers, van die full size met leuke prints:
Nee.

Werk je graag met striping tape:
Ja. Je kunt er zoveel kanten mee op.

Wat is jouw favoriete nailart die je zelf heb gemaakt:
Dat is absoluut deze Double Green nailart.

image

Wat/wie is je favoriete nagellak/nailart blogger:
Echt een favoriet heb ik niet. Ik bedoel elke nailart blogger die ik volg creëert leuke dingen.

Ik ga niemand taggen voor deze TAG, dit omdat ik deze tag al geregeld voorbij zie komen.
Neem de tag gerust over.

4 thoughts on “I Love Nailart TAG

  1. Ilse 9 Apr, 2014 om 17:34 Reply

    Leuke antwoorden! Hele leuke tag

  2. Jewel-Nails.nl 10 Apr, 2014 om 08:05 Reply

    Leuke tag is dit! Ik ga m binnenkort ook doen 🙂 Mooie nailarts ook, die groene is echt fabulous!

  3. Judithr8 11 Apr, 2014 om 20:10 Reply

    Heel leuk om te lezen! En die foto’s zijn natuurlijk ook mooi om te zien!

  4. NailTalk (@MTerveer) 11 Apr, 2014 om 20:52 Reply

    Wat leuk dat je de tag hebt gedaan! Mooie nail arts, leuk om te lezen!

Geef een reactie

