Flower Gradiënt

Afgelopen zondag plaatste ik deze foto op instagram.

image

Ik kreeg er veel leuke reacties op en ook de vraag hoe heb je die gemaakt.
In eerste instantie wilde ik hier geen tutorial van maken, maar omdat er veel vraag naar was heb ik de nailart opnieuw gemaakt.

In dit artikel leg ik stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– China Glaze #1301 #1291 #1300.
– Infinity stamping plate #42.
– Stempel kussen en schraper.
– Essence stampy polish (wit).
– Matte topcoat van L’Oréal.
– Make-up sponsje.

image

Stap 1:
Als eerste lak ik mijn nagels met een base coat.
Vervolgens lak ik van iedere kleur wat op het make up sponsje.

image

Stap 2:
Dan druk ik zachtjes het make-up sponsje op mijn nagel.
Dit doe ik bij iedere nagel, en tussendoor lak ik steeds wat nagellak op het make-up sponsje.

image

Herhaal dit een paar keer tot je het gewenste resultaat hebt qua kleur.
Ik zelf heb het 2 keer herhaald.
Laat het vervolgens goed drogen.

image

Stap 3:
Lak wat stampy polish op de plate.

image

Stap 4:
Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stap 5:
Stempel je kussen erover zodat het patroon op je stempel kussen komt.

image

Stap 6:
Stempel het op je nagel.
Herhaal deze stappen voor iedere nagel.

image

Stap 7:
Alles even schoonmaken, aflakken met de matte topcoat en je bent klaar.

image

Het zijn wat stappen, maar het resultaat is erg leuk.
Uiteraard kan je dit met elke gewenste kleuren doen.

9 thoughts on “Flower Gradiënt

  1. Estelle 8 Apr, 2014 om 13:46 Reply

    Ziet er lekker vrolijk uit, leuk!

  2. Daniëlle 8 Apr, 2014 om 15:01 Reply

    Dit ziet er echt zoooo mooi uit! net of je het gewoon van een sticker af hebt gehaald, en dat is bedoeld als een compliment :), Super leuk!

  3. melfortune 8 Apr, 2014 om 17:25 Reply

    Wauw, echt erg mooi!
    x

  4. Soraya 8 Apr, 2014 om 17:48 Reply

    Erg zomers! Leuke plate is dat ook trouwens.

  5. Eline 8 Apr, 2014 om 19:47 Reply

    Zo leuk, mooi en zomers, heel erg tof gedaan!

  6. Jewel-Nails.nl 8 Apr, 2014 om 21:29 Reply

    Echt heel erg mooi! Super zomers 🙂

  7. zomijntje 15 Apr, 2014 om 21:07 Reply

    Wat tof zijn deze! Ik krijg gelijk zin in Pina Colada’s om de een of andere reden?
    Maar wat een werk zeg! Ik zou hier geen geduld voor hebben. Groetjes en liefs, Mijntje.

  8. […] begin met een vrolijke Flower Gradiënt  nailart mét stempel […]

Geef een reactie

