The Furry Friend TAG

Deze TAG zag ik bij Serena van http://www.beautylab.nl/
Ik vond deze zo leuk dat ik besloot om hem ook op het blog te plaatsen.
Lees verder en leer mijn Furry Friend kennen.

image

Wat is de naam van je huisdier?
Smokey.

Wat voor soort dier is het, en welk ras?
Het is een hond ( al gedraagd hij zich zo niet hahah)
Het ras is een Amerikaanse Stafford.

image

Hoe lang heb je je huisdier al?
5 jaar en 2 mnd.

Hoe kom je aan je huisdier?
Smokey is ‘officieel’ van Sebas.
Ik heb 5 jaar en 2 mnd een relatie met Sebas en kreeg Smokey er dus bij.
Wat ik helemaal niet erg vind/vond!

image

Hoe oud is je huisdier?
Smokey is ongeveer 9 jaar oud.
Hij komt uit het asiel dus zijn exacte leeftijd weten we niet.

Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdier?
Eigenlijk van alles, iedere dag weer lach ik me stuk om hem.
Zo heeft hij onder andere een flessen fetisj. Zodra hij er 1 ziet moet hij hem hebben, leeg of vol.

image

Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdier?
Heel erg belangrijk.
De band is niet te omschrijven, maar een echte honden liefhebber snapt dit als geen ander.
Smokey is echt mijn beste vriend!

Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt met je huisdier?
De gebeurtenis omtrent deze herinnering is niet blij (hond waarmee ik ben opgegroeid moeten laten inslapen, hond van mijn ouders) maar wat Smokey toen deed…
In de avond zat ik vol tranen op de bank, en Smokey die kwam uit zich zelf bij mij op schoot liggen om mij te troosten.
Ja! Smokey is echt mijn beste vriend.

image

Welke koosnaampjes geef jij je huisdier?
Hij heeft er meerdere.
Pokey!
Boevenkop.
Sukkel.

Zo wat vinden jullie van Smokey….

4 thoughts on “The Furry Friend TAG

  1. Pippi 4 Apr, 2014 om 09:11 Reply

    Smokey is een geweldige hond. Heb hem een keer ontmoet en hij was toen zo rustig. Heel anders dan mijn pup!

  2. Soraya 4 Apr, 2014 om 09:15 Reply

    Wat een leukerd! Erg leuk om te lezen.

  3. NailTalk (@MTerveer) 4 Apr, 2014 om 10:58 Reply

    Wat heerlijk zeg! Liefde voor je huisdier aka kindje is niet te omschrijven. Prachtig! Leuke tag, misschien neem ik ‘m nog wel eens over.

  4. Marjolein 5 Apr, 2014 om 23:00 Reply

    Haha, wat een leuke hond!

Geef een reactie

