Holo In One

De LE van Catrice Luxury Lacquers liggen al een tijd in de winkels.
Toch wil ik de holografische lakken graag aan jullie zien.

image

Vandaag een swatch en review van Holo In One.

C03 Holo In One:
Een mooie blauwe holografische nagellak.

image

Op de foto’s komt het holografische niet op zijn best naar voren, maar believe me Holo it is!

image

Dekkend was het in 2 dunne laagjes, en drogen deed het ook erg snel.

image

Totaal zijn er 4 holografische nagellakken in de LE.
Komende dagen zullen jullie de andere 3 voorbij zien komen.

image

7 thoughts on “Holo In One

  1. Pippi van Merwijk 2 Apr, 2014 om 09:25 Reply

    Van die hele LE zijn de holo’s mijn favorieten. Het zou fijn zijn als Catrice er meer zou uitbrengen.

  2. Mayara 2 Apr, 2014 om 15:55 Reply

    Ik vind deze soorten nagellakjes het mooiste.

  3. Judithr8 2 Apr, 2014 om 18:26 Reply

    Deze vind ik erg mooi!

  4. Viv (nailart-addict) 3 Apr, 2014 om 07:49 Reply

    Ik moet het ook bekennen, ik heb ze nu bijna allemaal geswatched en dit is toch wel mijn absolute favoriet. Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze alle vier super mooi.

  5. NailTalk (@MTerveer) 4 Apr, 2014 om 11:00 Reply

    Prachtige holo lakken van Catrice zeg, hebben ze goed gedaan! Dit is wel mijn favo 🙂

  6. svenja 7 Apr, 2014 om 16:47 Reply

    Wauw, echt zo een mooi effect. Vooral in de zon zal het er prachtig uit zien ❤

Geef een reactie

