Bel-Argus

Nee, jullie hoeven Argus niet te gaan bellen..hihi
Dit is de naam van de mooie nagellak van Chanel.

image

3wkn geleden zat ik niet goed in mijn vel, voornamelijk door mijn reuma.
Daarom kwamen er ook even geen artikelen online, ik had letterlijk de kracht niet.
Sebas kwam dus in die periode met een cadeautje aan om mij wat op te vrolijken.
Een Chanel nagellak!

#667 Bel-Argus:
Mooi diep blauw van kleur, met hele lichte shimmers erin.

image

Blauw is echt mijn favoriete kleur qua nagellak en deze past dus ook echt perfect bij mij.

image

Dekkens was het al in 1 laagje, toch bracht ik er 2 aan.
Noem het macht der gewoonte.
De droogtijd is ook erg snel.

Ik heb nu 3 nagellakken van Chanel, en ik ben er echt heeel blij mee!

Ze kosten €23,95 en zijn o.a. verkrijgbaar bij de Douglas.
Het is dan wel vrij prijzig voor een nagellak maar de kwaliteit is echt super.

Deze nagellak heeft 5 dagen perfect op mijn nagels gezeten.

vandaag is de laatste dag dat je mee kan doen met de Blog Bday Winactie

5 thoughts on “Bel-Argus

  1. Estelle 1 Apr, 2014 om 08:47 Reply

    Wauw, die is echt prachtig!

  2. Pippi 1 Apr, 2014 om 09:30 Reply

    Wat een fijn cadeau!

  3. NailTalk (@MTerveer) 4 Apr, 2014 om 10:59 Reply

    Dat budget heb ik echt niet 😦 Helaas, want hij is erg erg mooi! Hou hier van!

  4. Polish Alcoholic 6 Apr, 2014 om 15:18 Reply

    Prrrrrrrachtige lak! Ik zie er zelfs een paarse gloed in. Fantastisch! En wat ontzettend lief dat je m cadeau hebt gekregen om je op te fleuren 😀

  5. […] nodig: – Base coat. – Top coat. – Make-up sponsje. – Dotting tool. – Nailart pencil. – Chanel #667 Bel-Argus. – Picture Polish Whimsy. – Blauwe […]

Geef een reactie

