French Flower manicure

Maandag, dat betekend weer nailart dag op de blog.
Vandaag heb ik een leuke en simpele nailart.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base en top coat.
– Witte nagellak.
– China Glaze #1234.
– MoYou London stamping plate (pro collection #13).
– Dotting tool.

image

Stap 1:
Als eerst lak je je nagels met een base coat.
Breng daarna met de witte nagellak de french manicure aan.
Laat dit goed drogen.

image

Stap 2:
Daarna heb ik met de China Glaze nagellak de bloem gestempeld.

image

Stap 3:
Voor wat extra’s heb ik nog wat dots geplaatst.

image

Alles aflakken met top coat en klaar.

image

Doen jullie al mee met de winactie?

2 thoughts on “French Flower manicure

  1. Pippi 31 Mrt, 2014 om 09:48 Reply

    Prachtig! Zelf hou ik niet zo van french manicure, maar door de mooie rode bloem en dots vind ik dit zoooooo fraai.

  2. NailTalk (@MTerveer) 31 Mrt, 2014 om 15:59 Reply

    Hele mooie french mani, prachtig! Netjes gestempeld!

Geef een reactie

