Berry Potter & Plumbledore

Catrice heeft het assortiment vernieuwd, al een tijdje.
Het liefst wilde ik gelijk alle nieuwe nagellakken kopen, maar ik wacht geduldig op de 1+1 gratis actie.
Scheelt toch weer in de kosten…

image

Maar Berry Potter & Plumbledore kon ik écht niet laten liggen.
Duochroom, ja daar houd ik echt van, erg leuk als je even geen zin hebt in een nailart maar toch ook niet alleen een simpele lak op wilt.

#46 Berry Potter & Plumbledore:
Paars en blauw in één!
Vanuit iedere hoek zie je de 2 mooie kleuren naar boven komen.

image

Dekkend was deze nagellak in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is ook erg snel.

image

image

Ja, ik ben verliefd! De naam vind ik ook erg leuk gekozen!

image

Hebben jullie al lakken gescoord uit het nieuwe assortiment, of wachten jullie net als ik op de 1+1 actie?

Doen jullie al mee met de winactie?

5 thoughts on “Berry Potter & Plumbledore

  1. Naomi 27 Mrt, 2014 om 07:55 Reply

    Wat een super mooie kleurtjes!

  2. Judithr8 27 Mrt, 2014 om 12:35 Reply

    Dit vind ik echt een prachtkleur! Ik heb hem nog niet, maar hij staat bij deze op mijn verlanglijstje 😉

    • dailynailsart 27 Mrt, 2014 om 12:36 Reply

      Het is idd een prachtige lak, ga je geen spijt van krijgen 😊

  3. Pippi 28 Mrt, 2014 om 08:17 Reply

    Ik ben blij dat ik dit bijzonder lakje ook heb:)

  4. melfortune 29 Mrt, 2014 om 00:17 Reply

    Heel bijzondere kleur!
    x

Geef een reactie

