Red Flower Party

Gisteren konden jullie de swatch en review zien van Tart-Y For The Party.
Daarin vertelde ik ook dat ik deze kleur prefect vond passen bij Red-Y And Willing.

image

Hier vind je de swatch van Tart-Y For The Party terug.
Hier vind je de swatch van Red-Y and Willing terug.

Vandaag heb ik dus een nailart tutroial voor jullie waarbij ik die 2 lakken heb gebruikt.

Wat heb je nodig:
Base en top coat.
China Glaze #1148 en #1234.
MoYou London stamping plate #13 uit de Pro Collection.
Stempel kussen en schraper.

image

Stap 1:
Lak je nagels met een base coat.
Lak ze daarna met #1148.
Laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Doe dan wat nagellak (#1234) op je stamping plate.

image

Schraap de overtollige lak eraf.

image

Stempel je kussen erover.
En stempel het dan op je nagel.

image

Stap 3:
Herhaal stap 2 voor iedere nagel.

Stap 4:
Je nagelriemen even schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

Wat vinden jullie van deze kleuren combi?
Ik vind ze echt perfect bij elkaar passen.

image

11 thoughts on “Red Flower Party

  1. Viv (nailart-addict) 14 Mrt, 2014 om 08:34 Reply

    Heel erg mooi!

  2. Vera 14 Mrt, 2014 om 13:05 Reply

    Wat een mooie kleurencombinatie inderdaad! En de image is ook mooi, zoiets kan altijd!

  3. Polish Alcoholic 14 Mrt, 2014 om 13:09 Reply

    Super mooi!

  4. merle 15 Mrt, 2014 om 13:39 Reply

    Mooie kleurencombinatie.
    Super schattig.

  5. NailTalk (@MTerveer) 20 Mrt, 2014 om 10:18 Reply

    Echt heel mooi! goed gelukt!

  6. xLauratjj 23 Mrt, 2014 om 20:26 Reply

    Super leuk gedaan joh!

  7. Mayara 25 Mrt, 2014 om 11:29 Reply

    Wauw, super mooi! Had ik maar zulke lange en mooie nagels! Als ze zo lang zijn ga ik deze nail art zeker proberen.

  8. Danai Vorgia 25 Mrt, 2014 om 23:35 Reply

    Leuk!

    Ik heb zelf altijd heel erg moeite met die stempeltjes.. Ben er zó slecht in!

    • dailynailsart 26 Mrt, 2014 om 14:56 Reply

      Danai, ik kon voorheen ook niet stempelen. Maar oefening baart echt kunst! Ook goede spullen helpen er enorm bij

Geef een reactie

