Smalto (?)(Kiko) vs Purple Reign (Catrice)

Vandaag heb ik weer een vergelijkings artikel voor jullie.
Met Catrice en Kiko.
Catrice is makkelijker verkrijg als Kiko, maar welke is nou mooier?

image

Voor welke lak wil je wat meer moeite doen?
Ik hoop dat (als je er een wilt kopen) de keuze door dit artikel wat makkelijker wordt.

#293 Kiko:
Een mooie paarse kleur, niet te donker maar gewoon mooi.
In de lak zitten geen shimmers of iets, het is een puur creamy lakje.

image

#14 Catrice:
Wederom een mooie paarse kleur.
In deze lak zitten wel hele mooie shimmers.

image

Zoals je ziet zijn de kleuren redelijk het zelfde.
Het enige verschil is dat in de lak van Catrice mooie shimmers in zitten.

image

image

Houd je niet van shimmers dan zou ik voor de Kiko gaan.
Ik persoonlijk ga voor Catrice, de shimmers maken de lak net iets interessanter.

Voor welke gaan jullie?

Ik heb van elke lak 2 laagjes aangebracht zonder topcoat.

One thought on “Smalto (?)(Kiko) vs Purple Reign (Catrice)

  1. Pippi 12 Mrt, 2014 om 17:56 Reply

    Op je nagels lijken ze nog meer op elkaar dan in het flesje. Gelukkig heb ik beide lakken, want ik ben dol op paars:)

Geef een reactie

