Sunday Funday

Hoe leuk is deze naam!
Vandaag een review van China Glaze Sunday Funday.

image

#1152 Sunday Funday:
Het is een mooie redelijk fel blauwe creamy nagellak.

image

Er zitten geen shimmers e.d in.
Dekkend was het eigenlijk al in 1 laagje, maar voor een echt mooi resultaat heb ik toch 2 laagjes aangebracht.

image

Drogen deed het ook erg snel. Wat fijn!
De lak heeft een mooie glans als finish.
Op de foto’s draag ik ook geen topcoat.

image

De lakken van China Glaze werken erg fijn.
Het kwastje is lang en smal, waardoor je netjes langs je nagelriemen kan lakken.

Eigenlijk heb ik niks negatiefs over China Glaze te zeggen.
Hebben jullie nagellak van dit merk in je stash? Wat vinden jullie ervan?

2 thoughts on “Sunday Funday

  1. Pippi 12 Mrt, 2014 om 17:54 Reply

    Wow! Ik ben dol op China Glaze en ik ben blij dat ik dit lakje ook heb gekocht.

  2. […] links naar rechts: Scandalous Shenanigans, I Sea The Point, Wait N’ Sea, Sunday Funday, Aquadelic, At Vase Value. Hiervan kan ik echt geen favoriet kiezen, ik vind ze allemaal even […]

Geef een reactie

