Aquadelic

Blauwe nagellak, zoals jullie inmiddels wel weten, is echt mijn favoriet.
Of er nou glitters,shimmers inzitten of niet, ik kan ze gewoon niet weerstaan.

image

Aquadelic is een creamy lakje zonder shimmers erin.
Wel heeft het een mooie glans als finish.

#1032 Aquadelic:
Pastel blauw is het niet, of wel?, in ieder geval een mooie opvallende subtiele kleur.
Klinkt een beetje verwarrend hè?

image

Heb ik teveel gezegd?
Hihi

image

De dekking is al vrij goed na 1 laagje, met 2 laagjes heb je echt de perfecte dekking.

image

Drogen doet het ook vrij snel, wat wil je  nog meer..?
Zoals ik al eerder zei heeft het ook een mooie glans als finish.

image

Nog een tip:
China Glaze nagellakken werken ideaal voor een watermarble.

Willen jullie binnenkort een watermarble tutorial zien?

China Glaze nagellak koop je o.a. bij Enchantra.

4 thoughts on “Aquadelic

  1. Viv (nailart-addict) 6 Mrt, 2014 om 08:04 Reply

    Mooi kleurtje.

  2. Pippi 6 Mrt, 2014 om 22:46 Reply

    Wat een prachtige kleur is dit toch. Ik ben blij dat ik de hele Electro Pop collectie (op de glitterlak na) heb gekocht:)

  3. NailTalk (@MTerveer) 10 Mrt, 2014 om 15:13 Reply

    Lekker vrolijk kleurtje!!

  4. […] links naar rechts: Scandalous Shenanigans, I Sea The Point, Wait N’ Sea, Sunday Funday, Aquadelic, At Vase Value. Hiervan kan ik echt geen favoriet kiezen, ik vind ze allemaal even […]

Geef een reactie

