Catrice vs Catrice

Zoals jullie weten is Catrice met de LE Crème Fresh gekomen.
1 lakje daarvan deed me direct denken aan een andere lak uit een vorige LE.
Dat vroeg om een vergelijkings artikel.

image

C01 The Peach Boys uit de LE Crème Fresh vond ik erg veel lijken op C01 Bloomynous uit de LE Eve In Bloom.

Zo op het oog, in het flesje, zie ik écht 0,0 verschil.
Is dat ook nog zo op de nagels?

C01 The Peach Boys:
Een mooie nude kleur met lichte shimmers erin.

image

image

C01 Bloomynous:
Een mooie nude kleur met ook lichte shimmers erin.

image

image

Echt ik kan geen verschil zien..
Deze 2 lakken zijn voor mij echt identiek.
Dit vind ik erg jammer van Catrice, waarom 2 dezelfde lakken uitbrengen…

Laat ik het positief zien, de kleur is echt ideaal als een basis voor een nailart.
Bloomynous heb ik dan ook al vaak gebruikt.
Dus ik heb nu een back up van die kleur.

Geef een reactie

