Red-y & Willing

China Glaze, wat een mooie lakken!
Laatst kreeg ik een aantal lakken van Pippi.
Waarom? Iedereen verdient wel eens een cadeautje (kreeg ik als antwoord).
Maar liefst 5 lakken mocht ik uitkiezen. Hoe lief!

image

Vandaag laat ik jullie Red-Y & Willing zien.

image

De kleur is rood, maar niet vuur rood, maar ook niet bordeaux.
Yups een lastige kleur om te omschrijven, maar het is een beauty.

image

image

Ook de finish is voor mij niet helemaal duidelijk, metallic? Nee.
Duochroom? Je zou het haast denken zo in het flesje te zien.
Anyway…

image

Wat mij vooral verraste was dat deze nagellak volledig dekkend is in 1 laagje!

image

De droogtijd is ook vrij snel.

image

Werkelijk waar, ik ben verliefd op deze nagellak.
Deze lak is ook nog eens ideaal om te stempelen, binnenkort lees je daar meer over.

Wat vinden jullie van deze kleur?

China Glaze nagellak koop je o.a bij Enchantra

3 thoughts on “Red-y & Willing

  1. Melissa 4 Mrt, 2014 om 13:14 Reply

    Heel mooi kleurtje!
    x

  2. Accessory 4 Mrt, 2014 om 17:34 Reply

    Wauw dat is echt een mooie kleur

  3. Pippi 4 Mrt, 2014 om 21:59 Reply

    Ik vind dat je mooie lakjes uitgezocht hebt. Geniet ervan!

Geef een reactie

