Green Spons Nailart

Maandag, dat betekent nailart tutorial tijd op de blog.
Vandaag heb ik gekozen voor een simpele groene nailart.
image

Bij deze nailart is geen precisie werk nodig, gewoon lekker simpel.

Wat heb je nodig:
Base en top coat.
Hema nagellak #441(licht groen) en #844 (donker groen).
Make up sponsje.

image

Stap 1:
Als eerste lak je je nagels met een base coat.
Lak ze daarna met #441 en laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Lak dan wat donker groene nagellak op je make up sponsje, en dep dit willekeurig op je nagels.

image

Stap 3:
Lak dan wat licht groene nagellak op een schoon stukje op je make up sponsje.
Dep dan wederom willekeurig op je nagels.

image

Stap 4:
Alles even schoonmaken, dan aflakken met topcoat en klaar.

image

Zoals ik al zei, geen precisie werk.

image

Ik zelf vond het nog wat saai dus ben een stapje verder gegaan.
Over de nailart ben ik gaan stempelen en heb er uiteindelijk een matte topcoat over heen aangebracht.

image

2 thoughts on “Green Spons Nailart

  1. Daniëlle 3 Mrt, 2014 om 15:24 Reply

    Wow, mooie nail-art! Het stempelen maakt het wel echt af!

  2. Pippi 3 Mrt, 2014 om 21:52 Reply

    Aha, dit moet mij ook lukken! Maar ik laat het stempelgedeelte nog even zitten, want dat lukt nog niet zo goed.
    Ik vind het fijn dat je af en toe nail art plaatst die ik aandurf:)

Geef een reactie

