Crème Fresh (Catrice)

Sinds deze week ligt de nieuwe LE van Catrice in de winkel.
Namelijk Crème Fresh.
In eerste instantie wilde ik ze niet, maar eenmaal in de winkel zagen ze er toch wel cute uit.

image

C01 The Peach Boys:
Deze is naar mijn idee een exacte kopie van een lak uit de LE Eve In Bloom.
Ik zal deze binnenkort dus ook gaan vergelijken.
Maar goed, het is een mooie nude kleur die dekkend is in 2 dunne laagjes.

image

image

C02 Make Fast At Tiffany’s:
Een mooie pastel gele kleur.
Dekkend in 2 laagjes.

image

image

C03 Evergreen 60s:
Blauw of groen?
Ik vind het meer blauw, pastel blauw.
Dekkend in 2 dunne laagjes.

image

image

C04 Another Pink Panther:
Pastel roze van kleur, echt een snoepje voor op je nagels.
Dekkend in 2 dunne laagjes.

image

image

C05 Light Your Fire:
Wederom roze, alleen wat donkerder.
Dekkend in 2 laagjes.
Jammer dat dit lakje een beetje streept.

image

image

Ieder lakje uit deze LE bevatten mooie shimmers en drogen vrij snel.
Ik heb geen spijt van deze aankoop, ze hebben allemaal wel ‘iets’.

Wat vinden jullie, gaan jullie ze kopen of laten jullie ze liggen?

5 thoughts on “Crème Fresh (Catrice)

  1. Viv (nailart-addict) 1 Mrt, 2014 om 08:12 Reply

    Ik laat m voor wat het is. Veel te zoet. Mooie swatches

  2. NailTalk (@MTerveer) 1 Mrt, 2014 om 19:41 Reply

    Ik hou wel van lakjes die wat meer opvallen 😉 Maar mooie zachte kleurtjes, staat je ook goed!

  3. Pippi van Merwijk 1 Mrt, 2014 om 20:35 Reply

    Natuurlijk heb ik deze LE gekocht, maar ik begin zo langzamerhand wel te balen van het feit dat Catrice wel veel vrijwel identieke lakken in de LE’s stopt.
    Ik denk dat binnenkort duidelijk wordt dat er een foutje is gemaakt met The Peach Boys- die is echt gelijk aan die Eve in Bloom lak.

  4. Bertine 2 Mrt, 2014 om 15:13 Reply

    ik wil evergreen halen, die is mooi!

Geef een reactie

