MoYou London stamping plates.

Zoals jullie inmiddels al weten, kan ik sinds kort stempelen.
Sinds die tijd heb ik al een aantal mooie stamping plates gekocht.
De plates van MoYou London vind ik echt heel mooi, zoveel keus, voor ieder wat wils.

image

Wat helemaal leuk is, is dat ik van MoYou zelf 2 plates mocht uitkiezen voor een artikel.

Ik heb gekozen voor 2 plates uit de Pro Collection, #05 en #09.
Beide plates zijn full size images.
Die vind ik namelijk het leukst.

image

Houd er rekening mee dat je de bescherm folie eraf haalt, doe je dit niet dan lukt het stempelen niet…

image

Elke plate bevat 9 verschillende figuren.
Na gebruik zijn ze erg makkelijk schoon te maken met remover, ook blijven er geen stukjes watjes achter.

Om nou elk figuur apart te laten zien vond ik niet nodig, en dan zou het artikel wel erg lang worden.
Dus ik heb er een paar uitgekozen.

image

image

Vooral de bloemen printjes vindt ik erg leuk, ja dat is helemaal Daphne stijl…

Ben je wat meer van de schattige en girly figuren, dan past plate #05 het beste bij jou.

image

image

Ik heb echt niks negatiefs te zeggen over deze plates.

Je kan ze kopen via MoYou London
De prijs ligt rond de £4,99
Het verzenden is ook erg snel, binnen 5 werkdagen had ik de plates binnen.

One thought on “MoYou London stamping plates.

  1. Pippi van Merwijk 27 Feb, 2014 om 21:21 Reply

    Ik heb er ook eentje, maar dan makkelijk bij Dashica gekocht:)
    Het valt me nog steeds niet mee, maar ik oefen dapper door.

    Geweldige plates zijn dit trouwens en ik vind dat jij erg goed kunt stempelen.

Geef een reactie

