Verde Prato (Kiko) vs I’m not a Greenager (Catrice)

Kiko vs Catrice, de een wat makkelijker verkrijgbaar als de ander.

Een vergelijkings artikel is dan wel zo makkelijk, qua keuze.

In dit artikel (hoop ik) kan je er achter komen welke van de 2 je zou willen kopen.

unnamed

 

Het merk Catrice kennen we allemaal, deze koop je gewoon o.a bij het kruidvat.

Kiko daarin tegen is wat lastiger verkrijgbaar, een ritje Duitsland doe je niet even, althans ik niet. Sinds kort kan je het wel online bestellen, maar dan moet je gelijk weer een wat groter bedrag bestellen.

 

Nu lijken deze 2 lakken zo in het flesje enorm op elkaar, maar is dat ook nog zo op je nagels?

 

Kiko #296:

Een mooie groene nagellak zonder shimmers erin.

Het heeft een matige glans als finish.

unnamed

Catrice  #10:

Ook een mooie groene kleur zonder shimmers erin.

Deze heeft net als Kiko een matige glans als finish.

unnamed

Maar wat is nou het verschil…

Catrice is net iets donkerder van kleur.

Dat is eigenlijk het enige verschil wat ik kan vinden.

unnamed unnamed

Beide lakken zijn rond de 3 euro, dus ook in prijs is er geen groot verschil.

Welke ik zou kiezen… Ik zou voor Catrice gaan, ik houd wel van de wat donkerdere kleuren.

Voor welke zouden jullie gaan?

 

van allebei de lakken heb ik 2 laagjes aangebracht, zonder topcoat.

 

 

4 thoughts on “Verde Prato (Kiko) vs I’m not a Greenager (Catrice)

  1. sandenova 26 Feb, 2014 om 07:37 Reply

    Moet ik kiezen? Vind de Catrice iets meer in mijn straatje!

  2. Judithr8 26 Feb, 2014 om 11:06 Reply

    Ik vind Catrice ook iets mooier! Het is wat gangbaarder ofzo omdat hij iets donkerder is. Maar beide erg mooi!

  3. NailTalk (@MTerveer) 26 Feb, 2014 om 13:11 Reply

    De lichtere is prachtig! Hou wel van groen 🙂

  4. Pippi van Merwijk 27 Feb, 2014 om 21:19 Reply

    En ik ben zo’n hebberd die dan beide lakjes aanschaft:)

Geef een reactie

