2500 + …..

Ellen, ook wel bekend als Pippi op twitter en instagram, heb ik leren kennen via social media.

Enige tijd geleden heb ik haar ook in real life mogen ontmoeten, en laat ze nou ook nog eens dicht bij mij in de buurt wonen.

unnamed

Zo ben ik een tijd terug bij haar geweest, de reden hiervan lees je hier terug.

Toen ik op haar hobby kamer kwam viel mijn mond open…maar liefst 4 helmers vol met nagellak.

Inmiddels heeft ze een nagellak stash van ruim 2500 nagellakken…OMG!!!

Ik vond dit zo geweldig, dat het een artikel waard was, dit heb ik in ‘interview’ vorm gedaan.

Lezen jullie mee….

1: Wie is Pippi?:

Een 52-jarige nagellak liefhebber die thuis Ellen of mama wordt genoemd.

2: Hoe ben je begonnen met nagellak ‘sparen’:

Eerst wilde ik mijn handen beter verzorgen. Daar hoorde ook nagellak bij en opeens ontdekte ik al die mooie kleurtjes.

3: Wat was je eerste nagellak? Heb je die nog?

Mijn allereerste eigen lakje mocht ik van mijn oma uitzoeken.

Dik 40 jaar geleden koos ik toen een blauw Hema lakje.

4: Uit hoeveel lakken bestaat je stash?

Op dit moment heb ik iets meer dan 2500 lakjes. Ze passen net niet meer in 4 helmers.

unnamed

5: Wat is je meest waardevolle nagellak?:

Afgelopen kerst kreeg ik volkomen onverwacht een doos met 8 designer lakken van mijn man. Met zoveel liefde uitgezocht, dat ik er stil van werd.

IMG_0101

6: Welke lak is jouw ultieme favoriet?:

Dat is vragen van welk kind ik het meest houd. Maar ik ben heel erg dol op My Kind of Cool Aid van Cult Nails.

unnamed unnamed

7: Je hebt 4 helmers vol met nagellakken, hoe weet je welke lak in welke lade zit?:

Het lukt me nog steeds om snel te vinden wat ik zoek. Maar als ik er 2 helmers bij neem, kan het nog overzichtelijker worden opgeborgen.

8: Voor welke lak(ken) heb je het meest moeite voor moeten doen om die in je bezit te krijgen?:

Online kan je bijna alles krijgen. En ik heb lieve vriendinnen die zich spontaan hebben aangeboden als personal shopper. Aan grote bedragen bieden op een veiling site of een nacht doorbrengen op de stoep doe ik niet.

9: Wat vind je gezin van jouw stash?:

Mijn mannen vinden het een beetje onzinnige, maar ongevaarlijke liefhebberij.

10: Stel er gebeurt ‘iets’ en je mag maar 1 lade houden, welke kies je dan?:

Dat wordt dan mijn Cult Nails lade die trouwens bijna vol is. Waarom? Daar zitten lakken in die niet meer verkrijgbaar zijn.

unnamed unnamed

Zo! Ik vond dit erg leuk om te doen, en Pippi op deze manier beter te leren kennen.

Ook heb ik een leuk nieuwtje!

Pippi komt maandelijks terug op mijn blog…dit zal volgende week vrijdag duidelijk worden in welke vorm dit zal ziijn.

8 thoughts on “2500 + …..

  1. rubywingbenelux 25 Feb, 2014 om 08:43 Reply

    Wat leuk! Ben heel benieuwd (Sonja)

  2. Viv (nailart-addict) 25 Feb, 2014 om 08:45 Reply

    Wat leuk! Welkom pippi

  3. margriet kuper 25 Feb, 2014 om 13:10 Reply

    ooh leuk.. ben benieuwd!! geeft mezelf altijd weer t gevoel dat ik met mn bijna 400 lakken wel mee val. 😉

  4. Pippi van Merwijk 25 Feb, 2014 om 17:13 Reply

    En ik lees dan weleens Amerikaanse nagellakblogs van dames die veeeeeel meer hebben dan ik:)

    • margriet kuper 25 Feb, 2014 om 17:35 Reply

      ach ja…ik kan slechtere verslavingen bedenken!! 😉

  5. Soraya 25 Feb, 2014 om 19:12 Reply

    Jeetje, wat ontzettend veel nagellak. Maar wel erg leuk!

  6. Wendy 25 Feb, 2014 om 19:44 Reply

    Leuk, ik ben benieuwd naar de artikelen!

  7. Roxanne 26 Feb, 2014 om 16:40 Reply

    Heel erg leuk! Ik heb haar ook een aantal keer in real life gezien en het is echt een geweldig lieve en grappige vrouw!

Geef een reactie

