Vendome Pearl Confettis. (L’Oréal)

Deze 2 lakken van L’Oréal staan al een tijdje in het ‘nog te swatchen’ bakje.
Ik kreeg deze lakken cadeau voor m’n verjaardag.
Ja dat was in september dus het werd wel tijd om deze lakken te gaan swatchen.

image

#005 Vendome Pearl:
Het is een parelmoer kleur.
Het is een sheer lakje, dit betekend dat het geen volledige dekking zal geven.

image

Op de foto draag ik 2 laagjes, zoals je ziet dus geen volledige dekking.
Dit vind ik ook helemaal niet erg, want het is gewoon een mooie lak.

image

Drogen deed het redelijk snel.
Deze lak zal ik dus ook niet zo dragen.
Ik zal hem dragen met een topper erover heen of als basis voor een nailart.

image

Dat deed ik dus ook, ik gebruikte #915 Confettis als topper.
Dit is een confettie lakje, zo leuk!

image

Er zitten allemaal ronde zwarte en witte ‘confetti’ in. Groot en klein.

image

Met 1 laagje van deze lak over #005 krijg je zo een leuk resultaat.

image

Wat vinden jullie van deze combinatie?

2 thoughts on “Vendome Pearl Confettis. (L’Oréal)

  1. Viv (nailart-addict) 20 Feb, 2014 om 08:33 Reply

    Jaa mooi! Die confetti lak is zooo leuk.

  2. […] mooie L’Oréal nagellakken. Deze combinatie vroeg om een nailart. Artikel gemist? Je kan het hier terug […]

Geef een reactie

