Kleuren Tag

Ik vond het weer eens tijd voor een TAG.
Alleen vond ik geen leuke tags op het internet.
Sonja pikte dit op en maakte een TAG voor mij.
De Kleuren TAG.

image

– Welke kleur heeft je voorkeur:
Dat is zonder twijfel blauw en groen als het om nagels gaat…
En zwart als het om kleding gaat.

– Welke kleur hebben je ogen? En die van je vriend?
Mijn kleur ogen verschillen ieder moment van de dag.
Hoe feller de lucht hoe blauwer mijn ogen.
Maar zo kunnen ze oog groen van kleur zijn, grijs en zelfs bruin…
Die van Sebas zijn bruin.

– Welke kleur vind je echt niet mooi:
Niet mooi vinden is een groot woord.
Mijn minst favoriete kleuren zijn dan oranje en geel.

– In welke kleur wilde je als meisje trouwen:
Niet.
Van kleins af aan wilde ik al niet trouwen en  nu denk ik er nog zo over.
Die ring om m’n vinger en dat papiertje maakt mij niet gelukkiger.
Tja, mijn mening.

– Hoeveel zwarte schoenen heb je? Of welke kleur heb je het meest.
4 paar zwarte schoenen, en 3 bruine.
Ja ik heb niet zoveel schoenen…

image

De kleuren van de regenboog.
Noem bij elke kleur iets waar je als eerste aan dacht.
– Rood:
Mijn huisje. De kleuren in mijn huis zijn zwart rood en wit. Met als hoofd kleur rood.

– Oranje:
Voetbal… nee ben geen voetbal fan maar de wk en ek kijk ik wel (maar alleen als nederland speelt)

– Geel:
Zon zee en strand.

– Groen:
Zuiderpark. Het park waar ik altijd met Smokey loop.

– Blauw:
De lucht.

– Paars:
Hihi dan denk ik gelijk aan Remco, als er 1 van de kleur paars houd is hij het wel.

– Hoeveel kleuren nagellak telt je stash:
Dat is een onmogelijke vraag.
Ik heb tig verschillende kleuren blauw e.d.
Iedere kleur in m’n stash is anders.

– Van welke kleur heb je het meest:
Dat is zonder twijfel blauw!
(Op de foto is een klein gedeelte van mijn blauwe lakken).

image

– Verzin een kleur naam die iets over jou zegt:
Pigheaded. 

Dit vind ik echt een leuke tag.
Nogmaals dankjewel voor het maken Sonja.

Neem de TAG gerust over, wil graag jullie antwoorden lezen.

2 thoughts on “Kleuren Tag

  1. sandenova 19 Feb, 2014 om 07:53 Reply

    Wat is het leuk geworden! Ook zo met de foto’s!
    Mijn kleur is ook blauw met paars op een nek aan nek race! 😉

  2. Pippi van Merwijk 22 Feb, 2014 om 11:30 Reply

    Wat een leuke tag. Mooie foto’s ook.

Geef een reactie

