The Monkey Get’s Funky nailart.

Soms heb je een lakje in je stash die je mooi vind, maar niet weet wat voor nailart je ermee kunt/wilt maken.
Dit is dus bij mij het geval met The Monkey Get’s Funky van Catrice.

image

Nu heb ik sinds kort een paar mooie stamping plates, o.a. de infinity plates van Dashica.
Op de plate die ik heb (#02) staan dus aapjes…
Laat dit dus nou net de nailart zijn waar ik op zoek naar was voor The Monkey Get’s funky.

image

Ik ga jullie uiteraard weer uitleggen hoe ik deze nailart heb gemaakt, het is tenslotte weer maandag…

Wat heb je nodig:
– Base en top coat.
– Infinity plate #02.
– Stempel kussen en schraper (of oud pasje).
– #23 The Monkey Get’s Funky van Catrice
– C01 Bloomynous (LE Eve In Bloom van Catrice).

image

Stap 1:
Als eerste lak je je nagels met een base cote.
Lak ze daarna met Bloomynous en laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Breng dan wat lak aan op de stamoing plate met The Monkey Get’s Funky.
Schraap de overtollige lak eraf, stempel het op je nagel.

image

Hier vind je uitgebreide uitleg over hoe je moet stempelen.

Stap 3:
Herhaal stap 2 voor de rest van je nagels.

image

Dan alles even aflakken met topcoat en je bent klaar.

Ik ben zeer tevreden over deze infinity plate.
Dashica heeft nog meer mooie plates ik zou zeker een kijkje gaan nemen.

image

Wat vinden jullie ervan?

2 thoughts on “The Monkey Get’s Funky nailart.

  1. Viv (nailart-addict) 17 Feb, 2014 om 10:27 Reply

    Oh wat is die plate leuk! En je nagels zooo geinig! Echt super

  2. Pippi van Merwijk 22 Feb, 2014 om 19:27 Reply

    Aha, nou snap ik wat je kunt doen met die grote afbeeldingen:)

Geef een reactie

