Magenta

Laatst konden jullie Midnight Blue al zien van Max.
Vandaag wederom een Max lakje.
Een mooie roze/paarse kleur.
image

Ik moet toegeven dat de lakken van de Action best goed zijn.
Ze hebben ook vrij veel keus qua kleuren vind ik.

Magenta:
Is het roze? Is het paars?
Ik vind het meer paars.
image

In deze lak zitten geen shimmers/glitters.
Wel heeft het een mooie glans als finish.
image

Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is ook echt snel.
Daar houd ik van!
image

Heb je dus niet zoveel geld te besteden, maar je wilt wel een qualitatief goed lakje?
Dan raad ik de Max lakken zeker aan.

Voor nog geen €1,- heb je een mooie lak die dekkend is in 2 laagjes met een snelle droogtijd.

3 thoughts on “Magenta

  1. sandenova 14 Feb, 2014 om 08:12 Reply

    Mooie kleur

  2. Viv (nailart-addict) 14 Feb, 2014 om 09:00 Reply

    Poeh die is mooi

  3. Judithr8 14 Feb, 2014 om 12:06 Reply

    Wat een mooie kleur! Maar eens kijken of ze hem hier ook hebben 🙂

Geef een reactie

