Paralilac

De LE van Catrice (Celtica) heb ik laten staan.
Op 1 lakje na dan..
Die kon ik gewoon niet, niet kopen.

image

C01 Paralilac:
Is een mooie bruin, paarse kleur met heel veel shimmers erin.

image

De kleur is vrij lastig te omschrijven, maar laat ik het er maar op houden dat ie prachtig is.

image

Na 2 dunne laagjes had ik een mooie volledige dekking.
De droogtijd is redelijk snel, zoals ik gewend ben van Catrice.

image

Nu heb ik gelezen dat Catrice (uit m’n hoofd in maart) met een nieuwe LE komt die maar liefst 24 ! lakken bevat.

Allemaal met verschillende finishes van duo chroom tot holografisch.
Of ik alle 24 lakken ga kopen..? Geen idee maar de foto’s die ik heb gezien zijn werkelijk prachtig.
Nog even geduld dus.

3 thoughts on “Paralilac

  1. Viv (nailart-addict) 13 Feb, 2014 om 08:51 Reply

    Dit is inderdaad de enige die er een beetje leuk uit ziet.

  2. sandenova 13 Feb, 2014 om 08:59 Reply

    Wat Viv zegt. De mooiste! Alhoewel ik van de anderen ook geen spijt hen. Behalve de roze, wat een kaklak! 😉

  3. NailTalk (@MTerveer) 13 Feb, 2014 om 19:24 Reply

    Vind ‘m prachtig, niet verwacht!!

Geef een reactie

